RECLAMAȚII
Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată, aspecte legate de înscrierea la evenimente și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, prin email la adresa contact@elenacondac.ro
Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 48 ore, raportate la o zi lucrătoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus proprietarului site-ului prin aceste acțiuni.
Retur
Potrivit art. 7 din Ordonanta Guvernului nr.34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice compania ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cele de livrare.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse) si in pachetul orginal in care au fost livrate. Atentie! Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza indisponibilitatii produsului sau serviciului, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata trebuie rambursate de comerciant in termen de maximum 30 de zile. Clientul se obliga ca in momentul returnarii sa trimita un e-mail pe adresa contact@elenacondac.ro care sa contina:
– numarul comenzii;
– suma de returnat;
– modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau pentru mandatul postal);
Orice conflict aparut intre Condac Elena – Nicoleta Persoana Fizica Autorizata si clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale românesti in domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor românesti.
Produsele digitale se transmit doar in format electronic (pe adresa de e-mail specificata in comanda), deci nu exista ca produse fizice care sa fie livrate clientului. Plata pentru cartile digitale se face exclusiv online (prin card), plata ramburs nefiind posibila.
Produsele digitale (ebooks, video links) fac exceptie de la conditiile obisnuite de retur intrucat sunt considerate servicii de catre legislatia in vigoare.
Este obligatia si responsabilitatea clientului sa verifice informatiile de compatibilitate si instructiunile public disponibile pe site si sa se asigure ca produsele digitale pe care intentioneaza sa le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intentioneaza sa le utilizeze, inainte de a realiza achizitia.
In masura in care clientul a primit un link de download valid, in conformitate cu comanda plasata pe site, se va considera ca serviciul pe care Condac Elena – Nicoleta Persoana Fizica Autorizata s-a obligat sa il presteze a fost indeplinit si acceptat de client. Linkurile de download oferite clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise , iar, in masura in care sunt functionale in conditiile si pentru dispozitivele specificate pe site, se va considera ca Condac Elena – Nicoleta Persoana Fizica Autorizata si-a indeplinit toate obligatiile fata de client. In aceste situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor servicii.
In situatia in care clientul achizitioneaza un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul sau si aceasta incompatibilitate este specificata in mod public pe site, nu va fi posibila returnarea contravalorii produselor atat timp cat clientului i s-a livrat un link de download valid care functioneaza in conditiile specificate pe site.